PKO BP

PKO BP zmienia się na lepsze

Banki Wiadomości

Od dziś wszyscy klienci PKO BP mogą zobaczyć nową wersję serwisu informacyjnego banku. Trzeba przyznać, że jego nowa odsłona wygląda całkiem przyjemnie i nowocześnie.

Co dokładnie się zmieniło? Oprócz ogólnej zmiany szaty graficznej bank wprowadził nowe możliwości, takie jak:

  • filtrowanie produktów – przesuwając suwak, określasz szybko, jakiego produktu szukasz, a oferta dostosowuje się do Ciebie,
  • porównywanie produktów – po zaznaczeniu interesujących Cię produktów w ramach jednej kategorii w wygodny sposób porównujesz wszystkie parametry,
  • wyszukiwarka placówek i bankomatów z geolokalizacją – możesz zawężać i poszerzać zakres wyszukiwania, wskazując miasto, województwo i ulicę; dodatkowe informacje uzyskasz również poruszając się bezpośrednio po mapie
  • wyszukiwarka w serwisie – po podaniu pierwszych liter danej frazy, wyszukiwarka od razu wskaże proponowane wyniki
  • nawigacja – duże przyciski, dzięki którym z łatwością możesz przeglądać serwis PKO Banku Polskiego na ekranach dotykowych

Przydatną możliwość jest niewątpliwie to, że możemy wygodnie porównać np. dwie karty kredytowe czy dwa konta bankowe, by sprawdzić które z nich jest tak naprawdę dla nas najlepsze (czytaj: najtańsze).

Jak na razie zmiany ominęły system transakcyjny banku, który najwyraźniej został zostawiony na później. Do tej pory zmieniono wizerunki kart debetowych oraz kredytowych, logo banku, wystrój i kolorystykę oddziałów oraz agencji, a już za niedługo wszystkie plastiki PKO BP mają być wyposażone w moduł płatności zbliżeniowych (głównie karty kredytowe MasterCard, które na dzień dzisiejszy jeszcze nie posiadają takiej funkcjonalności). Wygląda na to, że zmiany w największych banku w naszym kraju mają się dobrze. Pytanie tylko, co na to klienci.

0 0 votes
daj ocenę
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments