Od dziś wszyscy klienci PKO BP mogą zobaczyć nową wersję serwisu informacyjnego banku. Trzeba przyznać, że jego nowa odsłona wygląda całkiem przyjemnie i nowocześnie.
Co dokładnie się zmieniło? Oprócz ogólnej zmiany szaty graficznej bank wprowadził nowe możliwości, takie jak:
- filtrowanie produktów – przesuwając suwak, określasz szybko, jakiego produktu szukasz, a oferta dostosowuje się do Ciebie,
- porównywanie produktów – po zaznaczeniu interesujących Cię produktów w ramach jednej kategorii w wygodny sposób porównujesz wszystkie parametry,
- wyszukiwarka placówek i bankomatów z geolokalizacją – możesz zawężać i poszerzać zakres wyszukiwania, wskazując miasto, województwo i ulicę; dodatkowe informacje uzyskasz również poruszając się bezpośrednio po mapie
- wyszukiwarka w serwisie – po podaniu pierwszych liter danej frazy, wyszukiwarka od razu wskaże proponowane wyniki
- nawigacja – duże przyciski, dzięki którym z łatwością możesz przeglądać serwis PKO Banku Polskiego na ekranach dotykowych
Przydatną możliwość jest niewątpliwie to, że możemy wygodnie porównać np. dwie karty kredytowe czy dwa konta bankowe, by sprawdzić które z nich jest tak naprawdę dla nas najlepsze (czytaj: najtańsze).
Jak na razie zmiany ominęły system transakcyjny banku, który najwyraźniej został zostawiony na później. Do tej pory zmieniono wizerunki kart debetowych oraz kredytowych, logo banku, wystrój i kolorystykę oddziałów oraz agencji, a już za niedługo wszystkie plastiki PKO BP mają być wyposażone w moduł płatności zbliżeniowych (głównie karty kredytowe MasterCard, które na dzień dzisiejszy jeszcze nie posiadają takiej funkcjonalności). Wygląda na to, że zmiany w największych banku w naszym kraju mają się dobrze. Pytanie tylko, co na to klienci.