TVN

Roszady w TVN

Giełda

Jedna z największych telewizji prywatnych w Polsce, TVN jest wystawiona na sprzedaż. Tymczasem, akcjonariusze TVN-u zamierzają podjąć decyzję o radykalnym zreorganizowaniu spółki. Ma to nastąpić poprzez wniesienie w formie aportu Segmentu Sprzedaży i Marketingu. Docelowo, segment ten ma stać się zorganizowaną częścią całego przedsiębiorstwa do spółki zależnej pod firmą High Capital Investments.

Wycena części przedsiębiorstwa

Segment Sprzedaży i Marketingu, który ma wejść aportem do spółki TVN-u wyceniany jest na kwotę od 2,2 do2,7 mld złotych. Przy dokonywaniu niniejszej wyceny specjaliści wzięli pod uwagę m.in. wartość znaków towarowych. Są one jednym z najdroższych elementów zorganizowanej części przedsiębiorstwa, o której mowa powyżej. Ich wartość szacowana jest na kwotę od 1,3 do 1,6 mld złotych.

Cel istnienia Segmentu Sprzedaży i Marketingu

Spółka zależna ma występować jako pośrednik w sprzedawaniu różnorodnych form sponsoringowych TVN. Ma ona również podjąć się zarządzania kluczowymi nazwami kanałów. Są to chronione znaki towarowe, wśród których wymienia się: TVN, TVN Meteo, TVN Style, TVN Turbo, TVN24, TVN7, ITVN.

Cele reorganizacji spółki

Akcjonariusze TVN mają przeprowadzić reorganizację spółki po to, aby poprawić efektywność działania całej grupy. Dzięki wprowadzeniu aportem Segmentu Sprzedaży i Marketingu liczy się na to, że znacznie bardziej efektywniej będą wykorzystywane aktywa spółki. Być może poprzez takie działanie uda się uzyskać materialne oszczędności finansowe.

0 0 votes
daj ocenę
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments