siłownia

Siłownia Świnoujście

zachodniopomorskie

Mięśnie klatki piersiowej toż zwłaszcza wyznaczyć naszego zaangażowania w ruch siłowy. Że jest jakąś z tych grupy mięśniowych, które dobrze przygotowane dostarczają nam wiele radości a tak się prezentuje i pewnie kończy się w oczy.

Siłownia Dębno

 

Ale niestety prędko czy później każdy dotrze na opór – na obecny punkt, gdy klata przestaje rosnąć. Dociera do stagnacji. Jako jej usunąć, jak przełamać tą frustracja i dokonać, że mięśnie klatki piersiowej będą się dalej rozwijały? O tym postaram się zapoznać Was w współczesnym artykule.

somatodrol
somatodrol

Zarówno mięśnie klatki piersiowej kiedy również jakiekolwiek drugie nie lubią nudy, czy takich samych treningów, wytwarzanych przez większy czasu. A to przyczyna to dziwić mięśnie na dowolnym treningu. Staraj się, aby wszystek Twój trening wyglądał trochę inaczej. Co więc mówi? Zmieniaj rodzaje ćwiczeń, nie zaczynaj każdego treningu tak toż. Część z trenujących czyni ten brak, że prawie zawsze zaczynają ruch na ostatnią część mięśni od wyciskania na ławce prostej. Błąd!

zobacz również somatodrol

Siłownia Dębno

Odpuść na dowolny etap to szkolenie, zapomnij o nim na kilka tygodni. Zacznij trening np. od wyciskania na ławce skośniej – ono bardziej pobudza górne mięśnie klatki piersiowej, dzięki czemu zostaną się one bardziej wypukłe, pełniejsze – a jednak o to nam chodzi! Przeplataj ćwiczenia, jak samo wydajesz na wysoką partię, to kolejne niech będzie na dolną, inne na środkową. Poza tym zmieniaj ciężar. Nie bój się zmniejszać ciężar.

Siłownia Dębno

Wtedy ponadto jest popularny błąd, który powtarzają szczególnie początkujący – wykonują ćwiczenia na rynek długim ciężarze zaniedbując technikę. Nie cierpi nic gorszego! Po pierwsze przez ostatnie mięśnie nie rodzą się tak, jak powinny, a po drugie jest spore ryzyko kontuzji. Zmieniaj i ilość powtórzeń – często pojawiającym się brakiem jest działanie zawsze tej samej ilości powtórzeń, np., 8. Jeżeli tak sprawiasz to system i mięśnie się przyzwyczajają a nawet jak na wstępu są efekty, toż w skutku dotrze do stagnacji. Tak, więc rób czasami po 5-6 powtórzeń, kolejnym razem po 10-12.

Siłownia Dębno

Należy jeszcze dbać o podobnej suplementacji, ponieważ w konkretnym okresie suplementy które dostarczmy z posiłków zatrzymują się niewystarczające. Dlatego trzeba pomyśleć o suplementacji – na wstęp jako podstawa to białko, bcaa, izotonik, a na wartość królowa suplementów, czyli Kreatyna OLIMP.

Jak więc trafiłeś na granicę i mięśnie przestały się rozwijać – spróbuj wykorzystać wyżej opisane sposoby – powinny ułatwić Ci dać zadowalające efekty. Podobne zalecenia można tak wykorzystać na wszą kolejną partię mięśni. Jeśli jeszcze nie będziesz uważał pozytywnych efektów może zastanów się nad konsultacjami z trenerem personalnym, albo skorzystaj z treningu z takim specjalistą. Nieraz zajrzenie na tworzone ćwiczenia krytycznym spojrzeniem przynoszą bardzo wartościowe wyniki. Samemu można kontrolować ilość powtórzeń, wybór odpowiedniego ciężaru, a już jakość wykonywanych zadań samemu ocenić jest dość ciężko.

Można poprosić kolegę czy koleżankę żeby zobaczyli bądź ich daniem ćwiczenia realizowane są prawidłowo, ale oraz dobrą praktyką, która składa rezultaty jest nagrać sobie trening. Później można przeanalizować wykonywane szkolenia i doświadczyć błędy techniczne. Metoda nagrywania się podczas wykonywania zadań i może znacznie podnieść jakość, a jak wiadomo za jakością idą efekty.

Źródło artykułu  Stagnacja w rozwoju mięśni klatki piersiowej

Siłownia Dębno

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o