Cyfrowy Polsat

Cyfrowy Polsat zawojuje rynek usług mobilnych?

Wiadomości

Wygląda na to, że Cyfrowy Polsat należący do Zygmunta Solorza-Żaka chce na dobre zawojować rynek usług mobilnych w Polsce. Początkowo firma skoncentrowała się jedynie na rozszerzeniu zasięgu swojej platformy satelitarnej, ale już dziś wiadomo, że to nie wystarczy aby stać się prężnie działającą spółką.

Zarząd spółki otwarcie mówi o tym, że w naszym kraju rynek telewizji cyfrowej znacznie wyhamował. Obecnie klienci z powodu kryzysu szukają coraz tańszych usług, a nowych brak. Wszystko to sprawia, że Cyfrowy Polsat dynamicznie rozszerza swoją ofertę dostępu do mobilnego Internetu w technologii LTE, a także telefonii komórkowej. Firma chce także zaoferować jeszcze w tym roku zupełnie nowe usługi na polskim rynku. Jedną z nich będzie TV Mobilna. W naszym kraju prawie 3 mln gospodarstw domowych szuka jak najtańszych usług dostępu do sieci, telewizji kablowej czy telefonu. Sprawia to, że coraz więcej operatorów w Polsce rywalizuje między sobą nie tylko jakością, ale głównie cenami. Już teraz mówi się o tym, że rynek się nasycił. Jeśli więc firmy nie zaoferują tańszej alternatywy dla obecnych usług, to „ucieknie” z nich wielu klientów – komentują specjaliści. Wygląda na to, że obecny kryzys przyczyni się także do przetasowania w branży telekomunikacyjnej i telewizyjnej. Pytanie tylko, komu wyjdzie to na dobre.

Jak na razie nie ma na co narzekać – coraz więcej operatorów w Polsce walczy o praktycznie każdego klienta. Cyfrowy Polsat należy do spółek, które gonią nie tylko za każdym nowym abonentem, ale także za nowinkami technologicznymi. Problem w tym, że nowoczesne usługi raczej nie są tanie, a przeciętnego Kowalskiego nie stać obecnie na wysoki abonament za Internet czy „kablówkę”.

0 0 votes
daj ocenę
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments