Orlen chce promować sport

Surowce Wiadomości

Czyżby PKN Orlen czuł oddech swoich konkurentów na plecach? Trudno bowiem inaczej wytłumaczyć to, że największy koncern paliwowy w Polsce zamierza nagle rozpocząć aktywną akcję marketingową – promując między innymi sport.

Konkretnie chodzi o siatkówkę. Na razie trwają rozmowy pomiędzy Orlenem, a Polskim Związkiem Siatkówki. Nie wiadomo, którą drużynę ma tak naprawdę sponsorować gigant. Mowa natomiast o tym, że ma on na ten cel przeznaczyć przynajmniej 10 mln zł rocznie. Tymczasem Polkomtel zapowiedział, że zamierza w najbliższym czasie mniej aktywnie wspierać sport (głównie siatkówkę). Wszystko przez ogromne zobowiązania spółki, do których spłaty przydaje się każdy wolny grosz. Do tej pory właściciel sieci Plus GSM przeznaczał na marketing poprzez sport 15 mln zł rocznie. Na rynku mówi się o tym, że na taki sposób reklamowania się ma także chęć największy ubezpieczyciel w Polsce – czyli PZU. Niektórzy twierdzą jednak, że kolokwialnie mówiąc to właśnie Orlen „wygryzł” PZU z tego interesu – przynajmniej jak na razie.

Najbliższe tygodnie pokażą, czy największe firmy w Polsce rzeczywiście tak chętnie zaczną reklamować się poprzez drużyny sportowe. Ciekawe tylko, dlaczego mowa jedynie o siatkówce. W końcu zbliża się np. Euro 2012, podczas którego także reprezentacja Polski mogłaby zareklamować któregoś z gigantów. Czyżbyśmy mieli za słabą kadrę futbolową? Można jedynie spekulować na ten temat – i to najlepiej po cichu.

0 0 votes
daj ocenę
Subscribe
Powiadom o
guest
1 Komentarz
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
coral
11 lat temu

Dobrym sportem byloby obnizenie cen paliw, staliby sie potentatem na rynku… Nie ma jednak co plakac, nadal mozna tankowac za 4,99 przy wykorzystaniu karty z Getin