Budżet UE na kampanie promocyjne w górę?

Wygląda na to, że Unia Europejska zamierza powiększyć budżet przeznaczone na kampanie promocyjne i to aż czterokrotnie. Unia zdecydowała, że zwiększenie budżetu kampanii promocyjnych z 50 do 200 milionów euro rocznie jest dobrym posunięciem, dającym korzyść europejskim krajom. Nie ulega wątpliwości, że większość rozpowszechnianych informacji z budżetu promocyjnego będzie dotyczyć żywności wytworzonej w krajach Unii […]

Continue Reading
euro

Merkel przekona Camerona ws. budżetu UE?

Wydaje się, że misja przekonania Davida Camerona – premiera Wielkiej Brytanii – przez Angele Merkel – kanclerz Niemiec – do jednomyślności podczas szczytu Unii Europejskiej – odbędzie się już 22-23 listopada – skończy się całkowitym fiaskiem. Głównym elementem całej problematyczności jest zbieżność interesów Unii Europejskiej i Wielkiej Brytanii. Londyn za wszelką cenę chce uzyskać korzystny […]

Continue Reading