Dlaczego pozycjonowanie w Google

Dlaczego pozycjonowanie w Google (nie)działa?

Wielu Przedsiębiorców w Polsce uważa, że pozycjonowanie w wyszukiwarce Google nie przynosi żadnych konkretnych korzyści i generuje dość spore, nikomu nie potrzebne koszty. Dzieje się tak najprawdopodobniej dlatego, iż ci sami Przedsiębiorcy – chcąc maksymalnie ciąć wydatki na marketing i reklamę – wybierają usługi przeróżnych szarlatanów SEO, których na naszym rodzimym rynku nie brakuje.

Continue Reading
smartfon

Smartfony zdobyły polski rynek bankowy

Początkowo wydawało się, że aplikacje smartfonowe oferowane przez banki będą jedynie kolejną nowinką technologiczną. Tymczasem korzysta z nich już ponad 300 000 osób w Polsce. Fenomen ten jest zawdzięczany rozwojowi oprogramowania, które coraz częściej pozwala już nie tylko podejrzeć saldo konta czy sprawdzić ofertę lokat w banku, ale także spłacić kartę kredytową czy zapłacić rachunek […]

Continue Reading